Saturday, January 29, 2011

mybiee ♥

auww! hariney nak cerita tentang PENDEK saya. gilaa rendo awak sayangg :'( . bila nak jumpe awak neyy. ya ALLAH ? lamanyer bulan 3. nak jupe dea , nak hug , nak kiss , nak memanje, nak buli dea, nak tengok dea nagis grr* nak semua tentang diri dea yg sweet tuhh :'( rendo gila babengg. tadi text dengan dea! dea buat saya sayang dea. nak tahu kenape? okay saya bagitahu :
dea : sayangg ! bie ade nickname untuk sayang taukk!
saya : nickname ape bie ?
dea : nickname hunyy kat HATI bie lahh.
saya : ape-ape? ape nickname huny kat HATI bie tuhh?
*dalam hati cakap entah-entah nak bagi
gelaran CHIPMUNKS lah tu -.-' *
teet...teet...
dea : nickname untuk huny kat hati bie ''SAYANG COMEL''
* text ney sampai jeh kat aku kan, aku senyum sorang-sorang :D
haha ! kembang sekejap aku doe :P
saya : kenape pulak bie letak kat hati bie nickname untuk huny
''SAYANG COMEL''?
* padahal dah suke gile orang puji yang aku comel , HAHA
dea : sebab awak comel lah, tade orang laen yang comel selaen awak kat hati bie :') . bie susah nak puji GF-GF bie neyy . huny lah yang pertama bie puji and bagi nickname kat hati bie.
* auw-auw dea buat saya sayang lebih-lebih kat dea :')
bie ! hunyy SAYANG kat bie . tana dah tinggalkan bie jauh-jauh tak sanggop tauk tak !
saya : thanks sayang untuk nickname uh :')
bie ! chipmunks mane?
dea : ade ney dengan bie sayangg :) . bie setiap saat pelok dea
bie balik kerja bie cari dea, nak pergi kerja bie cium dea :')
bie rendo sayangg ;'( .
saya : yeaa . huny pun rendo sayang jugak :) sabaa yer bulan 3 kite jumpe ea bie :')

p/s : dea terlalu sweeet untuk saya, dea terlalu manje dengan saya,dea kuat nagis sebab tu saya suke buli dea , dea comel macam cina *tapi saya tak pena cakap dea comel ponn depan dea sebab nanti dea bangga diri , hehe :D . *untuk dea kalu dea terbace : huny tahu huny tak sempurna untuk bie :') tapi huny dah buat sedaye upaye untuk teruskan relationship kite , sebab huny sayang and cinta bie :'( . huny tak pakse bie untuk percaye huny, tapi huny nak bie percayekan CINTA huny kat bie . ia terlalu jujur and ikhlas untuk bie ,
thanks for everthing sayangg !
iloveyou
imissyou
*muahmuahmuah


No comments:

Post a Comment