Thursday, January 27, 2011

hari-hari :)

haha, faham tak dengan tittle aku tuh? haha, aku pon tak faham ape , hee . hari nehh hari yang amat BOSAN -.-' yelaa , sebelum neh ade sukan kat sekolaa, tapi entah tahun neyy macam dah tak semeriah dulu :( , haa ! untuk tahun neyy kelas aku ade buat j.robit untuk sukan setara bulan 2 neyy ! you know what? kiteorangg gune lagu THE TIME - B.E.P , haha gempak tak gempak ann, tapi hariney tade training sebab ape tah aku lupe, haha, esok ade tak? harap-harap ade . :) stop cakap sekolaa, now cerita tentang PENDEK sayaa :) saya rendo awak sayangg , hmm :'( lame gila kite tak jumpe, bilelah nak jumpekan? rendo lahh sayangg ! rendo nak hug, nak kiss, nak mengedik dengan awak, nak menagis depan awak, nak awak belai sayangg . OMG ! sumpahh . awak terlalu sweet untuk sayaa, lagi-lagi time first time saya menagis sebab kite gaduhh ,punce kecik jehh. awak langsung ta layan saya, hmm macam orang gila dah dok menagis meraung-raung ! huh :'( tapi awak buat bodoh ,awak langsung tak pujuk. *time ney gila terasa doe, sebab tak pena couple aku buat macam ney selain dea , gile jahat ann dea? huh , tapi tepat 12.00 awak datang masuk bilik time tuh konon-konon buat-buat tidor, lepas tuh dea duduk sebela saya then dea bangunkan saya *its meant dea suruh duduk. tapi saya tak duduk punn, kesian awak saya dah lah gemok, awak tu dah ah kecik tapi awak tetap angkad saya suruh saya duduk. lepass tu, awak tarik muke saya perlahan-lahan , then rambut saya awak seletkan kat telinge , awak kesat air mate yg tak henti-henti tu. pastu awak cakapp * sayangg , bie mintak maaf, bie tak sengaje nak buat sayang menagis sampai macam neyy, bie sengaje tanaa pujuk sebab bie nak tunggu pukul 12, ^tetibe aku tepinge kenape dengan 12 malam ney ape maksod nyee ? and aku teringatt hari tu genap 2bulan aku dengan dea couple :) pastu dea hug saya :') dea cakap dea tanak da buat macam tu lagi and dea janji tana tinggalkan saya dea terlalu sweet buat saya. tak tau kenape banyak banyak couple aku paling sayang dekat dea. mungkin sebab i)dea sweet ii)dea gonjol iii)dea manje iv) dea gedik , dea ? dea segalanyer untuk saya. dan saya terlalu sayangkan dea. awak awak betina , jangan amek dea dari saya tau nanti saya BUNUH awak guna sudip mak saya FAHAAM? okay good girls*! bie ! you make me fall in love againn ;') . iloveyou so much and imissyouso hard ! i need you in mylife sayangg , awak bukan pertama tapi awak yang terakhir untuk saya :') . terimakasih sayangg

2 comments: