Monday, January 10, 2011

welcome 2011


hey hey ! sumpah lame gile ann aku tak update blog? hehe , busy lah , yelah preparing for SPM 2011 neh , kne banyak study hard kan? alhamdulilah cikgu yang ajar tahun neh semua aku bole faham dengan cara deaorang ajar , kecuali cikgu EA ! hmm , cikgu bole tak kalau ajarr jangan banyak membebel? pehh ! geramm kod, tapi aku akan try study EA , siti ajak masok tusyenn, tapi tengok lah kalau cukup badget mybe aku pegi tusyen tu kod :) hah! pape pun aku nak ucap HAPPY NEW YEAR hehe, even late punn aku wish tapi still dalam bulan JANUARY kan? kalau sebut jeh new year mesti ade azam kan? yess ! azam aku tahun nehh , i want to be good person :) sebab? aku nak berubah jadik diri aku yang sebenar :) yes aku yang dulu senang kne pijak kepale , that why aku nak berubah pendirian aku , sampai bile kan kite nak kne pijak dengan orang sekeliling , sampai kite kne turut jeh cakap deaorang ! huh -.-' aku tetap akan berubah dah tak mudah percaye orang lagi sebab aku tanak jadik macam aku yang dulu , so korang support lah aku okay? dah lah ngantuk nehh ! goodnite and have anice day :)

No comments:

Post a Comment