Tuesday, January 11, 2011

♥10.01.2011♥

haa ! faham tak ape maksud tittle tu? haha :D nak tahu? tak payaa lahh~ heee :D btw saje jeh, sebab tarikh tu comel kan kan♥ haha , okayy , hari neh, nak ucap terima kasih kat budak neh ZUAI MINAJ sebab dea tolong buatkan header kat atas tu, haa? comel tak? comel kan kan , :P , to himm : thanks sebab sudi buatkan header tu, sumpahh tak tau nak balas macam mane :) thanks sangat sangat yea awakk , padahal kiteorang baru jeh kenal, tak sampay 1 hari ! baikkan dea. okay now nak citer pasal hari nehh, grr* bosan bosan , bie aku sibuk keje, hari neh keje full day sampay pukul 10 malam , hmm nanti dea balik comfom sekejap jeh text , yelah dea nak keje esok pagi, aku pun nak sekola , dari pagi tadi aku sibukk online jehh, homework tak buat lagi ! haishh~ naseb baik homework sikit jehh , hehe. lepas neh ape lagi aku nak buat eak , mandi , makan , tidur semua dah buat, bosan lahh :( biee saya rindu awak sangat sangat tahu tak? hmm bile nak balik keje neh? rindu rindu rindu lah bodohh >.< , bilelah nak jumpe lagi kan sayangg? hmm, lepas SPM? ohh damn shit ==' lame gile lah seyy, tapelah bie even kite jauh pun kite dekat kat hati kan sayangg :') rindu sangat kat awakk, that all lahh, hmm byebye, later update lagi , neh blog ZUAI MINAJ tu

No comments:

Post a Comment