Thursday, June 2, 2011

OVERR (!) :'(

WTF sial aku break dengan dea . fuhh :'( hancur gile hati aku siak .
aku break dengan dea sebab aku ta dapat pgy ruma dea esok .
ape sial :'( , aku bukan tana pergi tapi aku ber SEBAB . kenape lah kau taley faham aku wey?
aku da tatau nak ngadu kat sape . nh jela tempat aku mengadu wey .
aku ta sangke hari nh annivesarry yang ke 9bulan kite and hari nh jugak kite break up :(
SIALLL :'(
aku sayang kau doe :'( aku tana hilang kau weyy (!)
kenape kau sanggop nak tinggalkan aku wey ;'(
sampai hati kau kann :(
yea , mybe aku ta macam
ex-girlfriend kau yang bole ade selalu dengan kau setiap hari n waktu .
aku nak selalu dengan kau . tapi faham la sikit wey . family aku ta bagi sebab aku da nak exam
then aku asyik kelua jea. kau jugak suro aku belaja sungguh-sungguh nak buktikan kat family aku yang aku bole buat . tapi kenape kau taley faham aku sekarang wey ?
besa sangat ke aku mintak ;'(
da la aku tatau nak cakap ape lagi , aku buntu dee ;'(

p/s : aku harap bile kau bace nh kau bole tebukak hati kau na kat aku balik ;'(
aku sayang dan cinta kau sangat-sangat wey. kenape
hal kecik macam nh jea kite ley gado then BREAK ?
WTF laa weyy ;'( AKU TANA HILANG KAU (!)
iloveyou . imissyou . ineedyou.
muahmuahmuah ;'(
AKU BERSUMPAH AKU AKAN TUNGGU KAU SAMPAI AKU MENUTUP MATE ;'(
nh janji aku kat kau dee (!)

No comments:

Post a Comment