Monday, December 27, 2010

shoppinggg~ kembali ke sekolaa !

heyhey ! soryy semalam tak dapat update sebab BB tertinggal kat kampongg ! semalam aku and family pegi shopping barang sekola kat angsanaa, tahu tak? ramai gile orangg, sumpahh doe aku paling rimas kalau shopping orang reramai sesak nafass -.-' yelaa ade MEGASALES ! sape tana datangg an? tahun depan sekola aku nak jadik pinkyy gitu HAHA , sebab beg aku wane pink+coklat mude jename silver planet :) comel haha, kasot punn murah jeh tahun neh malas nak beli converse yela last year kan , buat ape nak mahal mahal lagi ponn kasot converse tahun lepas ade lagi, hehe , kasot tahun neh aku beli everlast , haha comel gile kod kasod nehh sesuai for ladyy :) yelahh tali hanye due lubang jehh aku ingat nak amek line pink tapi tade :( tinggal purple, hijau, merahh gelapp , so aku punn amek wane hijau , alahai mantol gile warne , but do i care? haha, sekola itu its MINE so tade sape nak marah aku, haha *berlagak jeh lebyy :P , and ibu aku pon suruh pilihkan barang adik aku, nak dipendekkan cerita aku suruh ibu aku amek jeh beg untuk adik aku jename SP jugak, same dengan aku, yelahh daripade nak barbie babi dol tuhh ==' haha, kasot sekola dea beli yang ade getah kat tengah tu, alaa macam kungfu tuhh, HAHA , but no bad lah comel ape, yelah budak darjah3 jeh, tapaya nak mahal mahal haha, thenn pegi makan MB lepas tu balik rumaa~ teros bukak TV tengok bola ! endonn VS malaysiaa :) gilee gempakk ! kene belasah endon 3-0 haha, malu doee , balik endonn lah kau *oppss ! terlebih sudaa~ okay lah nanti aku update lagi yee nak tidurr , byebye , thanks for readingg sayangg :)

No comments:

Post a Comment