Tuesday, December 14, 2010

hari yang bahagia :) -PART 2-

hey hey ! sorry late update blog maklumlah broadband kat ruma lembab >< ! esoknye dea balik segamat tak silap 29.08.2010 terase rindu jugak dengan mulod kepoh dea tu hehe , then malam tu jugak aku try nak dapat numbe fhone si A kat ucu aku, korang tahu? mula mula text dea pakai numbe ucu beb malu punye pasal >.< (malu tapi mahu :P) pastu ucu cakap dea tade creadit lah apelah aku text dea pakai numbe aku hehe. start lah text dengan dea hari-hari :) time bile tah tak ingat aku mintak dea BF, dea declaykan aku dengan adik dea (arep) sebenarnye aku nak dea jadi BF aku tapi malu so konon konon mintak dea carikkan BF hehe,
one day, dea text aku cakap yang dea dah break dengan GF dea giler terperanjat kod aku time neh , kesian aku tengok dea , dea cakap awek dea couple dengan membe dea sendiri , ape seyy !and tersenyum jugak sebab mane lah tahu kod-kod couple dengan dea hehe, and time tu aku cakap dalam hati yang aku akan jage dea walaupun dea tak tahu :') dan aku akan tunggu dea , so aku tana buat dea lagi sedih aku cakaplah ramai lagi perempuan yg bette dari exGF dea just wait :')
pade(02.09.2010) you know what? dea mintak COUPLE dengan aku ! waa~ giler lahh time tu perasann aku *nak menagis * nak ketawa kuatkuat * nak menjerit ! suke suke gile saat tu :D sampay ucu cakap aku GILE ==' tape aku tak kesaa sebab aku memang gilekan kau HAHA :D dah time tu jugak aku berJANJI akan jage dea and selalu ade dengan dea walaupun aku berjauhan sekejap dengan dea :'( ,sejak dari tu kiteorang bahagie sampay sekarang and aku cube tempoh cubaan yg akan datang dengan SABAR, sayangg ! ILOVEYOU

p/s : aku tak kesah korang nak gelarkan aku ape pun , its MYLIFE !

thanks for reading story about me&diddy

No comments:

Post a Comment